jueves, 24 de agosto de 2017

Canvas "Timeless" for 2craftychipboard


Hello everyone !!

Yo aquí de nuevo con este canvas inspirado con una de mis canciones favoritas, esta canción me hace trabajar en perfecta  armonía ,es de Indila una cantante Francesa-Argelina  que también tiene influencia de India su voz es muy peculiar y te cautiva realmente, todas sus canciones me encantan pero esta vez me inspire solo en una  Love Story  me evoca un sentimiento extraño algo antiguo,vintage, retro ,quizá  la melodía, la voz el idioma pero me gusta mucho. Escribí algunos fragmentos de esta canción que habla de tres historias de amor. me gusto mucho la primera es de un hombre que perdió a su esposa y siente mucha nostalgia de ella mira sus fotos, habla con ella,todos piensan que esta loco pero solo es su Historia de Amor <3  

Here I am again with a new canvas which was inspired by one of my favorite songs, it's a song that makes me work in perfect HARMONY, it's a song by Indila who's a French-Algerian singer. Her peculiar voice sounds like it has some kind of Indian infuence to it and it truly is captivating. I love all of her songs but this time I was inspired by just one and it's a song called "Love Story", The song evokes from me a strange feeling, an old, retro, and vintage feeling, maybe it's the melody, her voice, the language, I don't know but I like it a lot. I wrote down some of the SONG LYRICS on the canvas. The song talks about 3 love stories. I really like the first love story, it's about a man who lost his wife and feels nostalgic every time he looks at her photos, he talks with her, everyone thinks he's crazy but it's just his own personal love story.





Some close ups







2Crafty Chipboard used:
-Grid Panel
-6¨ Skeleton Clock Frames
-Fine word set 2



les dejare el video si desean escuchar la canción 

if you want to listen to the song, here it is



*Sassy sapphire
*Hi maintenance magenta
*Prima donna purple




have a great day 
Noura


7 comentarios:

  1. Hello Noura, thank you so much for joining us at More Than Words this month. Your work is truly amazing !! I love the vintage style and the color combination !! Have a nice day. xoxo Heike

    ResponderEliminar
  2. Wow wow wow. Love yoyr work. Thank you so much for joining us at More than Words xxx

    ResponderEliminar
  3. This is so so beautiful and gorgeous !! Love the colors !! Thank you for playing along with us at More Than Words!

    ResponderEliminar
  4. This is simply gorgeous! I love that you've included a video of your song!! Well done! All the best from MTW! :)

    ResponderEliminar
  5. So very gorgeous!! Thank you for playing along with us at More Than Words!

    ResponderEliminar